I finally got to see the new Will Smith flick, I Am Legend. It wasn’t bad. Definitely the only movie I can think of worth seeing this holiday season. Everything else out there is pretty much crap. That was obvious as the movie set box office records for the month of December. Now, I’m not dogging the movie. But I was just expecting a slightly different outcome. And a little less CGI. But overall, it was a generally good movie. But the best part happened before the movie even started.

The last movie trailer shown was for the next Batman film, The Dark Knight. It looks pretty damn good. You need to see this preview. For those of us that remember the Michael Keaton/Val Kilmer/George Clooney batman flicks, those should be deleted from memory. Like they never happened. Because when Christian Bale took the lead role in Batman Begins, everything changed. Batman became… cool. Or at least much cooler that those crappy movies made him. Which wasn’t cool. Know what I’m saying?

Anyway, already looking forward to that one. Comes out next summer.

-Dave Q.

One Response to “The best part about seeing the new Will Smith movie”

Leave a Reply

May 2020
S M T W T F S
« May    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Bloggers' Rights at EFF
Categories

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

View David Quesada's profile on LinkedIn

Today's Deep Thought

  • There should be a detective show called "Johnny Monkey," because every week you could have a guy say "I ain't gonna get caught by no MONKEY," but then he would, and I don't think I'd ever get tired of that.